Nyttige lenker

• Behandlingshjelpemidler.no

Siden for deg som søker informasjon om spesialisthelsetjenester i hjemmet. Dette nettstedet er opprettet av Nasjonal Nettverksgruppe for Behandlingshjelpemidler (NNB) for å gi informasjon om behandlingshjelpemidler.

• DMTS - Dansk Medicoteknisk Selskab

DMTS er en sammenslutning af ingeniører, teknikere og læger fra forsknings- og uddannelsesinstitutioner, sundhedsvæsenet og industrien med en fælles interesse i at anvende og udvikle medicinsk teknologi.

• IFMBE — International Federation for Medical and Biological Engineering

IFMBE's objectives are scientific, technological as well as educational & literary

• RSNA — Radiological Society of North America

RSNA leads the way in providing the knowledge, training and community you need to understand the role of AI in medical imaging.

• SMTF — Svensk Förening för Medicinsk Teknik och Fysik

Vi gör nytta för vård, akademi och näringsliv genom att vara en stark röst för personer som behöver säker, anpassad och modern medicinsk teknik.

• THEIET — The Institution of Engineering and Technology

We inspire, inform and influence the global engineering and technology community to engineer a better world.

• Nasjonal FDV

Finn alt om Nasjonal FDV her.

• SMTF - Svensk Medicinteknisk Förening

Medlemsblad – interaktiv brosjyre